Merkstrategie

Geef jij jouw merk een nieuwe boost of wil je juist een bedrijf oprichten en weet je niet hoe je dit gaat realiseren?  Voordat je jouw product en/of dienst daadwerkelijk op de markt brengt, komen er veel zaken bij kijken. Samen ontwikkelen we dé stategie die jouw bedrijf op de kaart zet! 

Bereik de juiste doelgroep met het juiste plan

Ben jij klaar om jouw merk of organisatie te (re-)branden? Zit je al jarenlang vast aan dezelfde strategie en levert dit niets meer op of treed jij de markt net pas toe? Een goede strategie is hét begin om de markt goed toe te treden. Want op wie ga jij je richten? Hoe wordt de doelgroep bereikt? En wat zijn jouw kansen binnen de markt? Dit zijn allemaal vragen die vooraf gesteld moeten worden om je te onderscheiden van de concurrentie.

merk-bouwstenen

doelgroep

Vergroot de kans dat jouw doelgroep een dienst van je afneemt of een product van je koopt door je specifiek op één bepaalde groep te richten. 

missie en visie

Weet wat je wilt bereiken. Want hoe zie jij jouw organisatie over een paar jaar? Hoe wil je dit bereiken en op welke manier ga je je positioneren?

concurrentie

Het analyseren van de concurrentie biedt vele kansen. Want daar waar zij kansen laten liggen kun jij goed op inspelen en je vervolgens onderscheiden. 

organisatie

Om een merk te laten leven, moet je ook naar interne communicatie kijken. Straal samen met collega’s uit waarvoor jouw organisatie staat.

social media

Social media platforms blijven groeien. En daarmee ook het bereik van deze kanalen. Maar gebruik jij social media wel op de juiste manier?        

strategieplan

Maak belangrijke overwegingen om een onderscheidend vermogen te creëren die zorgt voor een uitstekende positie op de markt.

wij helpen graach

Zowel on- als offline kunnen wij jou adviseren en ondersteunen. Bekijk hier enkele voorbeelden.

logo

visitekaart

Marketing Automation

Contactformulier

13 + 3 =